دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته سی‌ام بوندس‌لیگا با انجام دو دیدار باقیمانده هفته خاتمه یافت.

باشگاه هامبورگ که پنجشنبه‌ گذشته (19 فروردین) در پی پیروزی بر تیم بلژیکی استاندارد لی‌یژ به مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یافته بود،هفته‌ سی‌ام بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

 شاگردان برونو لابادیا، سرمربی هامبورگ توانستند روز یکشنبه میزبان خود بوخوم را ۲ بر 1 شکست دهند و با کسب سه امتیاز مهم، جای خود در رده‌های بالای جدول را استحکام بخشند .

 نخستین گل این دیدار را روبرت تشه، بازیکن هامبورگ در دقیقه ۱۸ بازى به ثمر رساند، اما در دقیقه ۳۲ زلاتکو ددیچ  گل تساوی را وارد دروازه هامبورگ کرد.

 بازیکنان بوخوم در نیمه دوم این دیدار بر حریف خود برتری داشتند، اما نتوانستند از فرصت‌های به‌دست آمده سود جویند و دروازه‌ حریف را باز کنند. یکی از معدود حملات هامبورگ روی دروازه‌ بوخوم در دقیقه‌ ۸۸ صورت گرفت. زی روبرتو، هافبک برزیلی هامبورگ توپ را از گوشه زمین روانه محوطه‌ جریمه حریف کرد و آندراس یوهانسون، مدافع بوخوم در پی دفاعی ناموفق توپ را در کمال ناباوری تماشاگران در درون دروازه‌ خودی جای داد. لحظاتی پس از به ثمر رسیدن گل دوم هامبورگ، وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی بوخوم روانه میدان شد، اما او نیز نتوانست مانع شکست تلخ تیمش شود.

آخرین دیدار باقیمانده‌ هفته‌ سی‌ام هم که عصر یکشنبه میان تیم‌های نورنبرگ و وولفسبورگ، مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا برگزار شد با پیروزی ۲ بر 0 تیم میهمان خاتمه یافت. نخستین گل این دیدار را ادین جکو، مهاجم بوسنیایی وولفسبورگ  در دقیقه ۶۶ بازی به ثمر رساند و گرافیته، دیگر ستون این تیم در خط حمله در دقیقه ۷۸ برای بار دوم دروازه‌ نورنبرگ را گشود.

کد خبر 104877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز